Ads 468x60px

.

четвер, 2 квітня 2020 р.

Підбиття підсумків роботи над науково-методичною проблемною темою

Сделано на Padlet

Аналізуючи представлений матеріал можна прийти до висновку, що головним  при вивчені фізики залишається шкільний фізичний експеримент як засіб формування дослідницьких умінь здобувачів освіти.
Проведення фронтальних лабораторних робіт, які виконуються на простих за своєю конструкцією приладах, у своїй роботі використовують вчителі Жукова Н.Ю. (ЕНВК №1), Менжинська Л.О. (ЕНВК №5).
Домашній фізичний експеримент відіграє важливу роль у формуванні практичних навичок дитини, тому такий вид діяльності активно впроваджується вчителями Уманською Т.М. (ЕБЛ) та Жуковою Н.Ю. (ЕНВК №1)
Фізичний експеримент виконаний за допомогою цифрової лабораторії Еinstein™ робить урок сучасним та цікавим для дітей покоління Z, вважає Уманська Т.М. (ЕБЛ). Тому на своїх уроках вона не тільки проводить самостійні демонстрації, а підключає дітей до проведення  дослідів та  аналізу отриманих результатів.
Формування дослідницьких компетентностей на уроках фізики є провідною ідеєю у роботі учителя фізики ЕЗОШ №7 Микитенко М.С.
Пошуково-дослідницький метод викладання фізики у своїй роботі використовує вчитель фізики ЕЗОШ №2 Салахова Л.А.. Урок для вчителя – це урок, на якому присутній демократичний стиль спілкування, де діти вчаться здобувати знання, а не отримувати готові, де жоден з них не боїться висловлювати свою думку і доводити її. 
Лепбук як оригінальне інноваційне посібник використовує у своїй роботі вчитель фізики ЕБГ Гармонія Олейнікова К.В.. На її думку, створення лепбуку є дуже цікавої організацією діяльності учнів для  узагальнення вивченої теми.
Урок-гра – це форма проведення уроку фізики, яка має дуже великий мотиваційний потенціал, вважає вчитель фізики ЕЗОШ №4 Козій М.М.. Дітям подобається працювати в команді, виконувати завдання, як теоретичного плану, так і практичного.
В своїй педагогічній діяльності вчитель фізики ЕНВК №5 Кабакова О.В. постійно впроваджує сучасні інноваційні технології за допомогою створеного інтерактивного навчального середовища. На її думку, урок повинен бути –територією навичок ХХІ століття.
Перспективою у своїй роботі молода вчителька з ЕБГ Гармонія Пиріжок Я.О. бачить удосконалення уміння проводити заняття з використанням методики CLIL та впровадження методу проектів, з метою підвищення пізнавального інтересу здобувачів освіти до предмету.

0 коментарі:

Дописати коментар