ФІЗИКА. 7-9 КЛАСИ
Робочою групою виявлені резерви змісту навчальної програми з фізики щодо
впровадження компетентнісного підходу; опрацьовані зауваження,
висловлені під час громадського обговорення програми; переглянуто зміст
програми з метою його розвантаження та уточнення.
1. Розглянуто всі зауваження, що надійшли від громадськості. Враховано
слушні зауваження, що не суперечать державному стандарту.
2. У теоретичній частині програми вилучено деякі питання, що надто
деталізують зміст, усунено непослідовність деяких питань. Акцентовано
екологічний, енергозбережувальний і здоров’язбережувальний аспекти.
3. Експериментальну частину осучаснено завдяки рекомендаціям щодо
використання цифрових комплексів, застосування компютерних програм
для обробки результатів тощо.
4. Розкрито компетентнісний потенціал навчального предмета, складено
таблицю, в якій кожну ключову компетентність скорельовано з
предметним змістом і навчальними ресурсами для її формування.
5. Визначено предметний зміст, що розкриває наскрізні змістові лінії в
кожній темі програми.
6. У кожній темі розкрито компетентнісні результати навчання згідно зі
структурою компетентності, за складниками: знаннєвим, діяльнісним,
ціннісним.
7. Розроблено зміст пояснювальної записки до програми з урахуванням змін
у її структурі і компетентнісного спрямування.
8. Надана свобода вчителю у формуванні розподілу годин між розділами
курсу, можливості змінювати послідовність вивчення розділів, переносити
питання змісту із класу в клас.
9. Надана повна свобода щодо тематики формування навчальних проектів,
виконання лабораторних робіт.
В. Гудзь,
керівник робочої групи
0 коментарі:
Дописати коментар