І засідання
1. Аналіз роботи методичного об'єднання вчителів фізики за 2010-2011 навчальний рік. (Назаренко Л. М.)
2. Основні напрямки розвитку школи (за матеріалами колегії Міністерства освіти України). (Назаренко Л. М.)
3. Обробка інструктивно-методичних листів для реалізації нормативно-законодавчих документів:- Наказ МОН України від 05.05.2008 № 371 «Про затвердження Інструкції крітеріїв оцінювання навчальний Досягнення учнів у сістемі Загальної середньої освіти»;- Наказ МОН України від 03.06.2008 № 496 "Про затвердження Інструкції інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11 (12) класів загальноосвітніх навчальний закладів". (Назаренко Л.М.)
4. Результати моніторингу навчальних досягнень учнів (аналіз і перспектива). (Назаренко Л.М.)
5. Планування роботи ММО на 2011-2012 навчальний рік.
6. Ознайомлення з новинками педагогічної літератури, матеріалами друкованих видань. (Література, анкетування, пропозиція).
7. Анкетування членів ММО вчителів фізики.
ІІ засідання
1. Викладання астрономії в профільній школі. Робота з зоряними картами. Розв`язування астрономічних задач. (Кабакова Є.В.)
2. Аналіз програм і підручників для профільної школи (10-11 клас). Аналіз вправ до теми «Електродинаміка» (Назаренко Л.МСтепанова І.Г.)
3. Робота з обдарованими дітьми. Підготовка до II етапу Всеукраїнської олімпіади з фізики. Аналіз завдань I етапу Всеукраїнської олімпіади з фізики. (Назаренко Л.М.)
4. Творчі конкурси з фізики.
ІІІ засідання
1. Використання ЕОТ для розв'язування фізичних задач. (Жукова Н. Ю.)
2. Формування наукової позиції та екологічної культури при виконанні науково-практичних робіт. (Уманська Т.М.)
3. Використання методів ІКТ у лабораторному практикумі. (Менжинська Л. О.)
ІV засідання
1. Прогнози та корекція успішності учнів. (Результати моніторингу та діагностичних робіт). (Назаренко Л.М., Степанова І.Г., Менжинська Л.А., Уманська Т.Н.)
2. Підсумки фізичних олімпіад і конкурсів. (Назаренко Л.М.)
3. Створення оптимальних умов для обдарованих учнів (Диспут члени МО)
4. Звіт керівників творчих груп і ШППД.
0 коментарі:
Дописати коментар